Merhaba 2017 den beri üyeyim çünkü ilk oğlumu öğrendiğimde üye oldum .Oğlum 35 haftalık doğmuştu .İki yıl geçtikten sonra kızım olmasını çok istedim çok şükür Rabbim nasip etti kızım olacağını öğrendim .Düzenli doktora gittim sağlık ocağında tahliller yapıldı hepsinde hiçbir sorunum Yoktu , bebeğim sağlıklıydı gelişimi bir hafta öndeydi . Fakat 27+6 da gece aniden ağrı başladı 8-9 dakikada bir karnıma ağrı giriyor bıçak gibi geçmiyordu ağlıyordum sabaha kadar bir gram uyumadım acile gittik nst bağladılar sancı yoktu acile yolladılar .Parol yapıp yolladılar .Sabah olunca hemen kadın Doğum doktoruna gittim alttan baktı ve rahim ağzın 19 mm olmuş Doğum sancısı çekiyprsun dedi hastaneye yatıp tedavi olman laZım dedi ve başımdan kaynar su döküldü bebeğim çok küçük dedim ayakta duramıyordum ağrıdan .Tekerlekli sandalye getirdiler devlet hastanesine gittim yatış için .Perinatoloji servisine yatışım yapıldı kanamam yoktu ama sancım çoktu. Sırayla haplar verdiler , ciğer geliştirici iğne vurdular, günde 4-5 kere nst bağlıyorlardı .Her gece ağrı çekip hiç uyumuyordum sürekli dua ediyordum tuvalet harici kalkmam yasaktı .Allahım beni ve kızımı kurtar ,zamanında doğsun ne olur diye ağlıyordum .Bana ağrı kesici yapın diye yalvarıyordum ağrıdan sancıdan sağa sola dönüp çığlık atıyordum yatağın kenarına tutup vuruyordum.4 gece 4 gün sancı çektim hiç geçmedi her sabah açıklığa baktı 24 saat magnezyum bağladılar hiç kalkmadım.Son gün rahim ağzı artık 6 mm olunca acil Doğum dediler çok korktum panikten ağlayamadım sustum içimden tüm duaları Yasin ,tebareke, nebe süresi hepsini okudum yalvardım .Sancım bitecek kızım doğacak diye sevinemiyordum .Acil sezeryana alındım genel anestezi yapıldı durum riskiydi rahim patlayacakmış sancıdan.O yüzden kızımı görmedim sesini duymadım ağlamış ama😢 6 Eylül saat 15 de 1410 gram 38 cm Meryem Sare’m doğdu ve hemen küveze aldılar çok zordu ben odada bebeksiz durdum katta bebek sesleri varken bomboş olmak çok zor .Ben taburcu oldum kızım 43 gün küvezde kaldı çok şükür şimdi yanımda 2.100 gramda taburcu olduk şimdi düzeltilmiş 12 günlük çok şükür 💕