Semaab benimkide savunuyor savunmayan yoktur ki. Anlatıyorum sonra kayınvalidemleyse sorunum gel bi kahve içelim diyorum ona da söylüyorum. Sıfır stres sıfır sıkıntı. Ben kafaya takacağıma onlar taksın. Gayet de iyi aramız. Bi ara görümcen çoştu. Ona da beni iyi niyetle aramamışsın böyle fesatlık yapacaksan arama dedim suratına kapattım. Annesine de dedim eşime de. Bir derdi var sanırım yanlış kişiye çattı dedim. Şimdi görümcemle de aram iyi 😂 demem o ki çok da sıkıntı yapmayın.