Merhabalar. Dogum ıcın memleketime geldım. Ikı hafta sonra annelık iznim bitiyor. Ikı aylık bebegım ve 65 yasındakı kayınvalıdemle görev yerıme gidecegım. Suanda 65 yas ustune toplu tasıma araclarına bınme yasagı var.
Ucaga bınebılirmiyim acaba bebegım ve kayınvalıdemle. Bilgisi olan var mı