Meltemadaa Kızlar 2 buçuk aylık BEBEĞİM var 4 gündür falan avent soothie emzige alıştırdım ve dün aksamustuden beri ne zaman memeye koysam kendini geriye atıp ağlamaya başlıyor sadece gece derin uykusunda emzirebildim, sizce meme reddi mi yaptı emzik ve ne yapmalıyım lütfen yardım edin 😔 uykusunda sadece gece emzirebilirim çünkü gündüz derin uykuya yatmiyo benim kızım
Gamze-01 Meltemadaa Emzik kullanmıyorsa istemiyor ise zorla veriyorsan ondan yapıyordur canım biberon kullanıyor mu peki
Bejna Merhabalar 3 aylık kızım Bugün meme almak istemiyor normal de hiç böyle yapmazdı. Fön makinası açtım öyle emdi