Gizemre Merhabalar aranızda lens kulllanan anneler var mı? Herkeste görüyorum gözlerimde bi problem yok ama öylesine almak istiyorum ve ilk kez kullanıcam hangi marka ve renk tavsiye edebilir misiniz???
Meriwa Gizemre optisyenim 😄 air optix colors öneririm gri rengi cok seviyorum herkese de yakıştırırım aklınızda bulunsun
Rabia_deren Gizemre marka için Bi öneride bulunamıcam ama gri renk çok güzel oluyor Bi ara kullandım herkes çok beğeniyordu kendi göz rengim sanıyorlardı.
Gizemre Meriwa teşekkür ederim gözde batma fln yapmıyor değil mi çoğu kişi labella diye bi marka söyledi ama yine de araştırmak istedim
Meriwa Gizemre valla 10 senedir bu işteyim o markayı ilk defa duydum optik mağazalarından alın sadece tavsiyem odur ilk kullanıcıysanız illaki batma yapar sonra zamanla geçiyor ama benim bahsettiğim daha ince oksijen geçirgenliği daha yüksek mesela freshlook var o kalın bi lens daha da