Alyamm selamlar aynı sorun bizdede var kabız oldu bugün 4.günü çay kaşığı ile azıcık zeytinyağı verdim 3 aylık kızım süt+mama ile besleniyor hiç böyle olmamıştı bi sıkıntısı görünmüyor ama niye yapmadı bende bütün aile fertlerine haber verdim bekliyoruz bi öneriniz varmı