Deletedmom7 markadan ziyade bazı ayakkabılar çok rahatsız oluyur ve iç taban desteği bulunmuyor. Bazı markaların ayakkabıları ise gerçekten çok kaliteli ve ayağı yormayacak kadar kullanışlı oluyur. Yeni yürümeye başlayan bebekler de haliyle yan ya da içe basma durumları çok fazla oluyor, o yüzden iç taban desteği, ayakkabının uygun sertlik/yumuşaklıkta olması ve taban yüksekliği çok önemli oluyor.