Merhaba anneler , bu sabah uyandığımda ateşim vardı ve başım ve bacaklarım çok ağrıyodu ateşimin düşmesini bekledim şükür düştü parol içtim ağrılar hafifledi ancak2,5 aylık bebeğim bugün ilk defa emiyor uyuyor emiyor uyuyor baygın gibi normalde oynardı uyanık kaldığı çok olurdu acaba benden ona hastalık geçmiş olabilir mi neden uyuyordur ki 😔