https://hizliresim.com/B4nCUy
Merhaba kızlar 💐 bebeğim için buhar makinasi almıştık doğmadan önce aldığımızda kontrol amaçlı bir defa calistirildi sonra kaldırdım kutusunda duruyor hiç kullanılmadı. İsteyene bendekinin de fotoğrafıni atabilirim. Evimizin neminin fazla olduğunu düşünüyoruz o yüzden kullanmaya ihtiyaç duymadık.