sonsuz17 en doğrusu prospektüsüne bakmak şöyle ki zaten normal şartlarda da güneş kremi kullanmanız gerekiyor bir de cildiniz güneşe hassassa daha çok dikkat etmeniz lazım expigment de kullanacaksanız zaten gece sürüp sabah yıkayıp gündüz de dışarı çıkarken güneş kremi kullanmalısınız ki açtığı lekelerin rengi tekrar güneşten etkilenmesin şuan kış ayındayız kullanmamanız için en doğru zaman ama emzirme için mutlaka araştırın derim