Herkese iyi aksamlar hanımlar bebegm 7 ay 15 günlük bu zamana kadar uyku problemi hiic olmadı doğduğundan beri rutin oluşturdum aksam 8 -9 arası uyur sabah 7 de kalkar gece 1 kere 4 gibi mama yer ayakta vs sallamam ya mama veririm uyur ya da emzikle fakat 2 gundur geceleri uyaniyor sanki sabahmis gibi oyun oynamak istiyor ve suan tutunarak kalkmaya başladı bence cok erken daha fakat tutunarak besignde dolanıyor oyun belledi bunu hep yapmak istiyor gunduz de 2 3 kere uyurdu 1 2 saat her uykusu suan gece bozuldu bugünde gunduz uyumadı uyumasi icin önerileriniz var mi ayına gore bir atak döneminde midir acaba ? Anason versrm dokunur mu ?