06arzu Arkadaşlar merhaba, 13 aylık oğlum var, bütün gün evde çok sıkılıyoruz. Oyuncaklarla hiç oynamıyor. Birlikte neler yapabiliriz. Sizler nasıl oyaliyorsunuz?