Kızım 4 ay 25 günlük geceleri cok zor uyuyor gece 1-2 bukuyor gözleri kapalı ağlıyor yinede uyumucam diye inat ediyor zar zor uyutuyorum beşiğinde sallayarak. Uyuduktan yarım saat sonra ağlıyor yanına gidiyorum piş pişş iki dkka yine uuuyor sonea hooop yarım saat sonra yine ağlama yine aynı şekilde böyle iki ya da üç şekilde tekrarlanıp derin uykuya dalıyor neden böyle yapıyorrrrr ? Napmam lazımm?