EsilAyse size oteli neden aramamaniz gerektigiy alakalı gecerli bir sebep söylemesi lazım nolursa olsun o kadar büyük bi tepki vermesi çok saçma olmuş. Siz hesap soramayin diye de geldiğinde de işte kendini haklı çıkarabilmek için zeytin yağı gibi ustune çıkmaya çalışacak ama kendinizi suçlamayın. Ama keşke kendi telefonunu arasaydınız. Laf arasında otelin adını sorup ağzını arasaydiniz daha iyi olurmuş sanki