Anneler bebeğim 10 günlük. Gündüz 12 den beri hiç uyumadı. Sürekli emmek istiyor. Memede uyuyor, memeyi ağzından çıkartıp dalması için kucakta bekletiyorum. Sonra yatağa bırakınca en fazla 10 dk sonra huzursuzlanmaya başlıyor ve uyanıyor. Gazını da çıkarıyoruz ama gaz sancısı çekip çekmediğini nasıl anlarım? Gaz sancısı olunca sürekli emme isteği mi oluyor?