Bebeğim grip oluyor gibi, emerken hırıltısı geliyor bugün oldu.
Suan annemde oldugum için, evde olan serum fizyolojik de kullanamıyorum.
Kızım 9 aylık..
En etkili önlem ne yapayım sizce.
Ihlamur içirip bol emziriyorum..
Bugün ayaklarının altına limon sürecem. Baska fikirleri olan var mı