mina00 genelde olmuyor diye biliyordum bende ama doktorumuz bir çay kasiginin yarısı kadar kullan uyansın demisti sarılik geçirirken cok yüksekti sarılığı haftasından erken dogduğu için, hemde karnının ağrısınada şekerli su iyi geliyor demişti. Yani doktor önerisiyle yaptım bana bunu doktordan önce kaynanamda söylemişti asla vermem demiştim ama😀