Merhaba. Benim kızımda o aylarda kabız olurdu sürekli. Hatta onunla birlikte bide kusardı devamlı. Etrafımdan duyduğum ve internetten araştırdığım kadarıyla 10 güne kadar normal vs yazıyordu. ⅔ ay bu sıkıntıyı yaşadık. Malum pandemi var,kontrollere her ay gitmedik korktuk. 5. Ayında doktora gittik böyle böyle dedim. Doktor bana anne sütü de alsa 5 günden fazlası olamaz dedi. Kaka içerde katılaşır,lavman bile yapılır dedi. Kusması da kabızlıktanmış. Bağırsak tembelliği var dedi. Bitkisel bi şurup yazdı içinde rezene yağı falan var. 2 şişe kullandık. Kullanırken düzenli yapıyodu,içmeyince yine yapmıyodu. Doktorumuza,bunu içtiği sürece mi yapıcak diye sordum. Oda ek gıda döneminde bu sorun kalmıcak,çünkü bugün yapmasa,lifli meyvw sebze vs vericeksin,hemen bağırsaklar çalışıcak yapıcak dedi. Öyle de oldu gerçekten. Şimdi en fazla 2 gün falan yapmıyo oluyor. (8 aylık olucas yakında). Oda patates muz çok yediyse peşpeşe. Hemen bi kayısılı muhallebi,kabak çorbası vs yediriyorum,hoop yapıyor ☺️ demem o ki, mutlaka bi doktora gitmelisiniz. İnternetlerde normal yazan,normal olmayabiliyor. Yazık çocuklar sıkıntısını çekiyor küçücük bedenleriyle