elmaliturta Kızım 7 aylık oldu 7 gün önce elinin üstünde nokta nokta 2 3 kızarıklık oldu iki gün içinde geçti heralde biri öptü tahriş oldu diye düşündüm. Fakat 2 gündür hem ishal oldu hem huysuzluk var hemde ense ve yanak altlarında nokta nokta kızarıklık olmaya başladı. Randevu aldım ama ancak çarşamba gününe içim içimi yiyor ne yapcağımi bilmiyorum alerji olduğunu düşünmekteyim.. Ek gıdayı da reddediyor 3 gündür yemiyor. Sizce bunlar alerji belirtisi mi? Birde alerji testini nasıl yapıyorlar?
Nisssan Aynisi bendede var canim boyun sac ici el ustu yuzu vs benim 2 aylik alerset damla yazdi doktor 3 gunde yok oldu ama 1 ay kullan dedi
Yakamoz Yakin zamanda alerji suphesiyle doktora gittim ve alerji olsa kaşınırdı bu egzama dedi. Bebeginiz kaşınıyor mu fark ediyor musunuz?