Syhnorhn Benim doktor 2 ay önermiyorum demişti . Göbeğim tamamen gitti ama alt karnım sarktı biraz . Ben şu anda düzenli olarak Nivea nın toparlayıcı kremini kullanıyorum sabah akşam . Karnıma , popoma ve iç bacaklarıma sürüyorum 1 aydır . Toparlanıyor baya , göbek deliğimi hesap ederek anlıyorum . Tamamen eski haline dönmesini beklemiyorum artık çünkü ben çooook kilo verdim . 95 ile başladım kilo vermeye şu anda 65 kiloyum , 60 kiloyu gördüm biraz aldım sonrasında .