Arkadaşlar kızım 18 aylık ve saçında sirke olduğunu fark ettim nasıl oldu bilmiyorum hala şoktayım 2 günde bir mutlaka yıkıyorum her gün tarar toplarım saçlarını uzun saçlı biraz. Bit şampuanı aldık eczaneden sprey şeklinde ama fayda etmedi saç telleri çok ince bit tarağına vs de gelmiyor kimseye de söyleyemiyorum çocuğu dışlarlar vs diye çok üzüldüm nasıl oldu bilmiyorum ne yapsam geçer saçını kestirmek istemiyorum saçlarını çok seviyor hep eline tarak alıp taramaya çalışır toka getirip takmamı ister. Ağlıyorum sabahtan beri bakamadım çocuğa diye 9 haftalık hamileyim bide.
Lütfen deneyimi vs olan cevap verebilir mi teşekkürler şimdiden