Kızlar bebeğim çok aglmisti, doktoruna sorduk gaz sancısı olmuş dedi kontrole götürdük sabsimplex damla verdi dört saat ara ile günde altı kez 15 damla dedi,, sonasinda öğrendim ki gaz damlası kullanma bağırsak tembelliği yapıyor, ağlaması o ilk günkü kadar değil ama yine sıkıntısı oluyo çiş yaoacagi zaman kendini çok sıkıyor, gazi oluyor, zinco yu onerenler oldu bitkisel diye, kafam karmakarışık oldu simdi napsam bilemedim, ilk bebeğim olduğu içinde baya tecrübesizim😔 siz neler yaptınız