Masal_busra Merhaba sevgili anneler kızım 3 buçuk aylık hafiften konak başladı ne önerirsiniz ? zeytinyağı sürüp bekletip yıkadım biraz da taradım şimdi iyice ayağa kalktı deriler.
biregesevdasi Bebek yağı veya karbonatla suyu karıştırıpta sürebilirsiniz sağlık ocağı söylemişti söylemişti
Aylnalpr Zeytinyağı ile karbonatı karıştırıp sürdüm hafif masaj yaptım 10 dk beklettim yıkarken de hafif masaj yaparak yıkadım, ilk yıkamada geçti
Masal_busra Aylnalpr ölçüsü nasıldı acaba ne kadar yağa ne kadar karbonat eklediniz ? Birde karbonat bebeğin cildine zarar verir mi acaba ?
Cherryblossom turansmom coresatin mavi iyi geliyormus doktorum soyledi ama siz yine de danısın doktorunuza. Kulaktaki egzama olabilir alerjisi varsa dikkat edin konaga benziyor arka kısmı ozellikle pul pulsa
Masal_busra Gizem022020 konak saç derisinde ve vücudun bazı yerlerinde kepek gibi döküntü şeklinde oluyor endişe edilecek bir şey değil kendi kendine de geçiyormuş ama insan temizlemek istiyor galiba ellemezsek iyice artacak
turansmom Cherryblossom arka kısmında yok ön tarafındada soyulma var dünden beri🤷♀️ bakın boyle kulagi akmış gibide duruyor ama bilmiyorum yarın hastaneye götürsem mi? Kulak akıntısı dedim ben ama cogu kişi konak dedi yanlıs birşey yapmak da istemiyorum🤷♀️
Prensprenses2020 Masal_busra benimde oğlum 3 buçuk aylık ben bebeyağı sürdüm beklettim sonra taradım yıkarkende taradım bi kez geçti
TugbaNil Masal_busra badem yağını yıkamadan 1 2 saat önce surup beklettim, banyoda da mustelanin köpük sampuanini sürüp köpüklüyken taradım. Çok şükür konak sorunumuz kalmadı.
Cherryblossom turansmom benimki de aynı sut alerjisi olduğu icin egzama doktu. Portakal mandalina veya limon yediniz mi. Tahin susam veya kakao yada?
turansmom Cherryblossom portakal mandilina zaten yemiyoruz gaz yapıyor limonda sadece iki üç damla salataya. Diğerleri hiç sadece kakaolu kek yapmıstım üç dört gün önce🤷♀️
Haceromer Masal_busra canım oğlum 2.5 aylıkken bütün kafası konaktı. Saçlarınında çoğu dökülmüştü. Sıfıra vurduk saçalarını sonra zeytinyağı sürüp taradık. Resmen bütün derisi kalktı sanki. Bi dahada hiç konak olmadı saçlarıda çok gür uzadı. Suan 1 yaşında her gören saçlarına bayılıyo