Sarileblebi Bebeğimin bacak aralarında bezin lastik izi kalıyor bez küçük olduğu için mi ? 4-8 kullanıyo kilosunun bezi ama anlamıyorum??? 5 kilo arkadaşlar bebek daha büyük bez ne alayım 6-12 kg olanımı?
Oznur123 Sarileblebi bazı bezlerinin lastiği daha sıkı oluyor küçük olmadigindan eminseniz bezden kaynaklıdır yada bir numara büyük alin ben hep öyle kullandim
Zeynepazram Kalıbı dar olabilir bir büyük no deneyin birde bazı markalar sürekli lastik izi yapabiliyo cok asırı degilse normal. Can bebe yapmıyodu
Oznur123 Sarileblebi bende 5 kullanıyorum bebegim 9500 kilo tam oluyor sleppy kullanıyorum siz hangisini kullanıyorsunuz belkide bebeğinizin cildi hassastır benim ki büyük alınca da iz yapıyor hele kilot bezi asla kullanamıyorum mahvediyor çocuğu
Mom987 Sarileblebi Prima kullandım biraz büyük aldım 1 2 paket a101 inkini aldım yine büyük aldım. Şimdi sleppy molfix kullanıyorum yine aynı 1 beden büyük. Denersiniz en azından. 11 kg yoktur 5+ veya 6 no kullanıyorum. 12 kg ve 15 kg üzeri bezler
Cileuc Bez ile alakalı.sleepy kullanıyorum sürekli kilosuna göre almıştım bir paketi iz yapmıştı ama sonra geçti.
Leyloski Sarileblebi Primada oluyordu bizim kızda da 1 beden büyüğünü alirdim hep çok fark etmiyordu 6_10 u gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz
OzgE_K Sarileblebi çok sıkmadan bağlayıp deneyin birde benim oğlumun bezide aynı büyüğünü aldım sıkıyor diye çok büyük geldi aynı numarayı çok sıkmadan bağlayınca geçti ben sıkıyormuşum bağlarken yani
1yaramazannesi Sarileblebi canım bence 3 numara kullan ben 2 yi hiç kullanmadan 3 e geçtim hem kaka yapınca sırtına çıkmıyor büyük olması avantaj
OzgE_K Sarileblebi ozaman bi bumara büyüğünü deneyin bezin lastikleri sıkı olabilir yada pişik sıkıntısı yoksa bez değiştirin derim
1yaramazannesi Sarileblebi hangi bez canım ben sleepy kullanıyorum 3 numara bebeğim en son 24 gün önce tartıldı 6850 gr dı ama ilk kullandığından beri biraz iz kalıyor sleepy de var galiba genelde hep diyorum bunu iz kalıyor diye