Arkadaşlar merhaba oğlumun çarşamba akşamından beri ateşi var, 37 ile 38 arasında gidip geliyor bazen geceleri daha çok yükseldiği oluyor, kan ve idrar tahlillerimiz temiz şükürler olsun, sadece ateşimiz var ağzının içi kıpkırmızı damakları falan 3 4 tane azı dişi ayni anda çıkıyor, salyası aşırı derecede var, bebeğim kaç gündür perişan oldu bi görseniz sürekli kucak istiyor iştahı azaldı, sizinde bebekleriniz azı dişlerini çıkartırken bu kadar zorlandi mi ya da ateşiniz oldu mu ? 😥