hifaeymenadiyaman02 ince tülbent varya yazma diyorlar bazıları hani Annelerimizin evde takdıgı normal basörtüsü oyasız yani nakıssız olursa daha iyi olur onu normal basörtüsü seklinde baglıyorsun ucunuda arkada bir tek dügüm atıyorsun gevsek baglamalısın sıkmamak lazım . bebegın sıkılmıcagı sekılde benim bebegım sıkılıyor bazen arada uyurken cıkartıyorum sadece uyurken takıyorm uyanınca bandana koyuyorum .
kızlar ben böyle söyledm ama sıkı yapmıcaksınız allah korusun bogulur felan anlatabıldım ınsallah
sadece o ince tülbentı baglıcaksın baska bisey yok
Bone veya igne yok sadece tulbentı baglıcaksınız