Ruyos yerinde olsam sabah emzirir giderim sonrasinda uyur kalkınca corbasini icer sonrasinda meyve püresi yada meyveli yoğurt yer sonra sen gelmiş olursun zaten
Benim çalıştığım yerde anneler vardi ve işyerinde onlara ayrılan saatlerde sağım yaparlardı eve götürür ertesi güne bebeğine kim bakıyorsa o içerir yada purelerine katip verirlerdi
Bunlarda alternatif olarak kalsin aklında illa biberonla vermek zorunda değilsin
Ben yumurta sarisini peyniri muz yada avokadou bulamac yapıyordum kahvalti öğünü olarak
doktorum ister anne sütü ister devam sütüyle yap diyordu