Kızlar merhaba, bu soru saçma olucak ama bu kadar kişiyi bir arada bulmak biraz zor, o yüzüden sormak istiyorum. Sac spreyi almıştım basmalı ama bi an aklım gitti kapakli sanıp başını kopardım sprey sıkılmıyor haliyle, saçlarım çok darma dağın olduğu için onunla yapıştiriyorum. Acaba nasıl kullanılır hale getirebilirim, basma yerini nasıl düzeltebilirim?