BetulsCemre1 sorun yapma bizimki 11. Ayımda emekledi doktor bi sorun yok bazı bebekler geç emekler bazıları hiç emeklemeden yürür dedi. Bizimki emeklemeye başlamadan önce tutunarak yürüyordu belki öyle olur. Bir sorun yoksa dert etmeyin bizimki gibi üşengeçtir belki 😊