Mom091 Kızlar kızımın kafası 3-4 gündür aşırı terliyor. Hele uyurken su gibi oluyor resmen tüm vücudu. Çorapsız yatırıyorum, üzeri de kalın değil. Odanın ısısı da öyle çok sıcak değil. Neden olabilir? Terlememesi için ne yapabilirim?
hunilimomm Mom091 saçları uzunsa ondan olabilir çarşaf yastık yüzünden de olabilir benim kızımda öyle bi kalkiyor saçları su içinde
Mom19 Mom091 Cinsellik postu değil die bakmadım 🙄🙄Sana mi sorcam pehhh. Devam ederse Kan değerlerine baktır gülüm.
Cascas19 Mom091 geçenlerde bir yerde ter egzaması diye birşey görmüştüm canım Bi araştır istersen detaylarını bilmiyorum.
Mom091 Kuzeylila yaaaa öyle mi? Benim kızım 22 aylık. 18. Ayda bıngıldak tamamen kapanmış artık d vitamini kullanma demişti doktor bana
Mom091 hunilimomm bu aralar biraz uzadı saçları ama ayına göre yine de bayağı kısa. Yıkanmış gibi su içinde kalıyor. Ödüm patlıyor hasta olacak diye. Ne yapsak ki?
Kuzeylila Mom091 canım bana oyle dedi ama koronaymiş bilmiyorduk 3 gun sonra ogrendik bana d vitamini eksikligi ter yapar dedi bizde 2 gun sonra bayagı terledik koronadanda olabilirdi oglumun d vitamini bitmisti ben bilmiyordum 1 yasina kadar kullanldgıni kullanmyordum ondanda olabilir ama 2 3 kez kiyafet degistryordum nedense sadece kafa arkasi terliyordu
Deletedmom5284 benim kızımda öyle aşırı kafası terliyor 4 aylık, tüm vitaminlerini de veriyorum ama babasıda kafadan terliyor genetik galiba
Mom091 Deletedmom5284 sabahları bende biraz terlemiş uyanıyorum. Kalın olmasın diye yorgan bile kullanmıyoruz şu pofidik battaniyeler var ya ondan örtüyorum üzerimize. Acaba kalın mı geliyor desem ince battaniye örtünce de terliyor. Birden bire olmaya başlaması tedirgin etti beni biraz
Mom091 Cinsellik postu olsa bakardınız dimi hainler püüüüü size. Hepinizi etikeleyeyim de görün siz🥸 @Seher @Deletedmom50 @Asklepios @Egemenin_Annesi @Mom14 @Deletedmom7 @Mom19 @Deletedmom424 @Mom078 @Deletedmom_36
Asklepios Mom091 ya ahhahaha 😂 aynen d vitamini 😂 bence n birkaç gün verememiştim. Buran buran terledi resmen
Deletedmom_36 Mom091 cinsellik basligi koymadin diye girmedim bu posta🤷🏻♀️ d vitamini eksikligi olabilir canim☺️
Mom091 Yesillimon benim kızımda 22 aylık. Yazın oluyordu ara ara ama sıcaktandır diyordum. 3-4 gündür yine başladı terlemeye. Anlamadım ki bende 18. Ayına kadar kullamdın d vitamini
Mom091 Mom19 seni köfte seniiiiii😌 doğru diyorsun kuzum en iyisi öyle yapmak. D vitaminini de ona göre kullanırım artık
Mom091 Kuzeylila ben 18. Ayına kadar kullandım d vitamini. Ay demeyin yaaa. Nasıl şimdi bebeğiniz iyi mi?