Merhaba anneler malum acemi olunca herşey kafasina takılıyor insanın..
Soru 1- Bebegim ilk gunlerde yarim saatten fazla emiyordu yoruluyordu ama artik 15 dakika anca emiyor bu surelerin kisalmasi normal mi
Soru 2- Dört gun öncesine kadar her beze kaka yapiyordu artik 2 ,3 bezde bir kaka yapıyor..Her bezde çiş var.
sizce beslenmesinde bi sıkıntı mi oluştu?