mlk17 ben götürmüştüm hijyene dikkat ediyorlar yani odalar da tek kişilik götürdüğüm yer öyleydi havalandırıyorlar temizliyorlar çoğul jakuzinin olduğu yerde randevuyu ona göre veriyorlar zaten kimseyle temasınız yok odada çocuğunuzla siz kalıyorsunuz ama havalar soğuduğu için götürmüyorum ister istemez üşütüyor oda sıcak sauna gibi ama dışarı çıkıyorsun işte o kötü 🌸