Merhaba değerli anneler, henüz doktora danisamadim ama benzer durumu yaşayanlar var sanırım. Tecrübelerinizi almak istedim. Bebeğim bir aylık ve neredeyse her gece 5-7 arası uykusunda inliyor, ikiniyor kakasını yapmaya çalışıyor. Yapmadan rahat bir uykuya geçemiyor. O zamana kadar da 2-3 dk uyuyup uyanıyor, o kadar uykulu ki ikinip tekrar uykuya dalıyor ve bu böyle tekrarlanıp duruyor. O saatler dışında genelde pek bir sıkıntı yok, kabız değil günde 4-5 kez kaka yapıyor, uyku problemimiz de yok gaz olmadıkça. Ne oluyorsa sabaha karşı oluyor 🤷♀️ bebegi benzer durumu yaşayan var mı acaba? Sab simplex gaz damlası ve wellcare d vitamini kullanıyorum ilaç olarak