İlk başlarda bakım zor maalesef özellikle de gazlı bi bebekse. Emzirirseniz işinizi bi nebze de olsa kolaylaştırırsınız mama hazırla derdiniz olmaz sıcak mama hep memese büyük kolaylık. Zaten hep uyuyolar minikler kısa ve sık uykuları oluyo. Bi ana kucağı alırsanız sizi o da çok rahatlatır özellikle tek bakacaksanız bence şart ben 4. Aya yakın almıştım geç kaldım niye daha önce almadım diye pişman oldum. İnanılmaz rahatlatmıştı. Bana 6 ay yardım edenim oldu ama gerek yokmuş dedim yalnız kalınca hatta daha rahat düzenimi kurdum. Düzenli ve planlı olursanız çok yorucu oluyo ama gayet de güzel bakılıyo