Nehirela35 bizde yasadık ilk zamanlar,yapman gereken beslenmeden önce altını değiştirmen,beslendikten sonra çok hareket ettirmemen ve çok beslemekte kusturuyor,gazını çıkarırken falan nazik davran karnına çok bastırma, bunlara dikkat ettik kendiliginden geçti, şimdi 3aylık olduk hiç kusmuyoruz 1aydır falan