Eliz06 Tabi ki de şaka 3ay 11günlük kızım var hafiften agzına bişeyler değdiriyorum o da yalio bişi olurmu bi sakıncası varmı
RuzgarmilanveDenizmelin Eliz06 En erken doktor önerisi ile 4.ayda olmalı.Neden bu acele?Zaten istesenizde istemesenizde çabucak büyüyorlar.
Eliz06 Maybeoneday biz yerken ağzını şapırdatio ağzımızı aldığımızda heyecan yapio bi damla yoğurt vs verincede baya yalanio 5,10dk
Selen21 Eliz06 benimkide oyle cabim 3 ay 15 gunluk ama sen yinede verme allah korusun ya alerjisi varsa o sebzeye evet vermiyorum agzina degdiriyorum diyosun ama onun vucudu bunyesi ne ki o bile yeter ona allah korusun
Maybeoneday Eliz06 o aylarda normal öyle davranması ama sırf yalanıyo diye vermen cok dogru değil canım. Yinede sen bilirsin tabi senin bebeğin