su-perisi Canım benim oğlum da öyleydi bir hafta oluyordu 10 gün oluyordu yapamadığı doktora götürdüm farklı farklı 10 güne kadar anne sütü aldığı için normal diyip yollamislardi en son gittiğimiz doktor poposuna baktı ve çatlak var dedi o yüzden bebekler acı çektiği için tuvaletlrini tutmayı ogreniyorlarmis ve bu ileride de sıkıntı bir durum oluyormuş bize krem vermişti bir de probiyotik ek gıdaya gececgimiz zamn da nelerden baslicagimi anlatmisti sonra çok dikkat etmiştim ek gıdada ve geçti çok şükür