Aynı durumdayız. 5,5 aylıkken doktor tavsiyesiyle ek gıdaya geçtik. Bir iki kaşık bile yerken kusucak gibi oluyor. Sebze meyve pürelerini hiç sevmedi. Dün yayla çorbası yaptım bir tek onu severek bir kaç kaşık aldı. Zamanlarıda ayarlamaya çalışıyorum ama yok yemiyor. Biz de 6,5 aylığız.