Hepimom Surekli yuz ustu yatiyor, neredeyse dogdugundan beri. 4 aylik oldu. Artik yuzunun ustune yatmaktan gozu kisiliyor. Var mi sirt ustu yatmayan inatci bebekler?
Oznur123 Hepimom benim bebegim 15 günlükler hastalık geçirdi yoğun bakımda kaldı 20 gun ordq hep yuz uwtu yatirmislar ve ona alışmışti 9 aylik oldu hala sırt üstü de yatıyor ama yuz üstü rahat ediyor donmeye başlayınca doner o annesi iki şekilde de yatar
Minikprenseselo Hepimom doktor kas gelisimi icin yuzustude yatirin demsti ama bn sevdiremedim zatn zorlamadmda
Hepimom Cimcime61 yok suni sancisiz epiduralsiz normal dogum da, bebegin yatis pozisyonuyla ne ilgisi var cozemedim?
Oznur123 Deletedmom76 ay geçmiş olsun 2 ay da çok uzun bir zaman erken doğum mu yoksa hastalık yüzünden mi kaldı