Aksa Furacin yara merhemi sürdüm emzirirken içilmemeliymiş boş bulundum aklıma da gelmedi bakmak emzirdim yarım saat öncesi kızımı ve şuan başında bekliyorum bir şey olmaz değil mi? Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum çok korkuyorum ama kızım 2 aylık bu arada 😢 Bir daha ne zaman emzirmeliyim bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Netten baktım ama yazmıyordu.
Sevnurr Aksa Olmaz bence emzir canım. Sonuçta bütün tüpü sürmüyosn ki sürdüğün bi parmak bi şey oda emiliyo saten telaş yapma 🙏🏻