tardis Asklepios ben de sidefer kullanıyorum emilimi daha iyiymiş yan etkisi filan yokmuş 2 doktor da aynısını söyledi.
Asklepios Deletedmom50 genelde bilmediğim ilaçları prospektüsüne göre gidiyorum da. Günde 5 damla dedi doktorumuz. Bugğn kullanmaya başlayayım
Happygirl8 As1ioz size doktor mu 10 damla dedi 😮 bu demir ilacı değil de demir takviyesi olduğu için daha çok demir içeriyo kilosu azsa 10 damla vererek çok demir yüklemiş olabilirsiniz
twinsmomYY Asklepios acikcasi suan bende 5 dmla kullniyorum daha fzlasi cok gelicek gibime grliyor 4 yastn sonraya bole 10 dmla diyolr