Merhabalar annişler,bebem ek gudaya gecti zaten dogru duzgun yıyor denılemez tadım dıye kasmıyordum yogurdu deneyelım dedik ve tesadüf mğ bılmıyorum ama sag boşluğunun bulundugu yerde kırmızı nokta nokta alerjı oldugunu dusundum yakşasık bes gubdur vermiyorum yogurt Ama gecmedi,Böyle durumlarda ne yapmamız gerekiyor bilenlerden tavsiyelerini rica ediyorum,Bir de ek gıdaya başlayanlar bu süreci nasıl başardınız,