Bende anne sutu yetersiz kalinca doktor tavsiyesi ile mamaya basladim. Aptamil kilo aliminda cok faydali oldu fakat bebegim gunlerce kakasini yapamadi ve inanilmaz gaz sancilari yaşadı. Şimdi Hipp kullanıyorum cok memnunum. Gaz sorunu da çözüldü. Hipp ile devam edecegim.