Monaroka arkadaşımda hem iğne hemde ayriyetten başka yöntem kullanıyor fakat ekstra korunacaksam neden o igneyi yaptirayimki her yöntemin bir yan etkisi var kondom haric ama onunda yırtılma riski oluyir malesef tüplerini bağlatıp hamile kalani da duydum olacaksa her şekilde oluyir yani sadece dua ediyorum allahım isteyene versin ben 2.bile istemiyordum kızım çok istedi bir kardeşi olmasını kıyamadım ilerde yüzüme vurup beni uzer diye korktum su an psikolojik cokuntudeyim o yüzden kaldıramam