Merhaba kızlar. 1 yaşında bir kızım var ve alerji geçmişimiz var. Burada bir çok postta bu konuyu konuşmuşumdur. Kızım daha 1 aylıkken fark ettim yanlış yönlendirmeler vs derken alerji merkezine gittik ve katı diyete başladık. Gizli alerji olduğu için en geç 1 yaşında geçecek dedi doktor. Kızımın kilo alımı da çok iyiydi, ama geceleri hep huzursuz hep ağlayarak uyanır doğdu doğalı, çok gaz sancısı çekti. Diyet açma sürecinde de hiçbir sorunla karşılaşmamıştık döküntü yeşil kaka kan vs hiçbir şey olmadı ama dediğim gibi huzursuzluk hep vardı, çoklu besin diyeti yaparken bile. En son doktor kontrolüne gittiğimizde bu sefer kilo almamış dedi ama baktı 8 diş aynı anda patlatıyor ve doktor bu durumda olması çok normal dedi dişlerden sonra rahatlayacak dedi. Bir de tabi hala emiyor ve memeye güveniyor. Alerji korkusundan ek gıdada doğru düzgün bir şey yiyemedi sanırım onun da etkisi var ve çok iştahsız. Şuanda alerjisinin geçmiş olması gerekiyor alerji uzmanımız 9-10 aylıkken en geç 1 yaşında geçecek dedi. Mesela yoğurt yediğinde huzursuzluk fark ettim bir süre vermedim ama bakıyorum vermesem de aynı. Yani sebze ile de bir yere kadar bu çocuk nasıl büyüyecek gelişecek. Bu huzursuzluğu ben artık çözemiyorum. Yani o kadar üzülüyorum ki normalde çocuğumla ilgili herşeye sabrederim çok sakin karşılarım 1 senedir gece uykusu nedir bilmem ama dayanırım. Ama yememesi artık gerçekten çok üzüyor beni ağlıyorum resmen. Çok karışık oldu ama biraz paylaşmaya ihtiyacım vardı belki bilen birileri vardır herşey birbirine girmiş durumda 😓