Merhaba ben uyguladım yöntemi , uyku eğitimi sırasındaki birkaç yöntemi denedim. Oğluma ve bana en uyani bu oldu. Dün akşam itibariyle tam 1 hafta oldu kucak olayimiz çok şükür bitti. Besigine koyup orda pispisliyorum. Başlarda çok ağladı kaldırdım kucakladım mis gibi sakinlestirdim ama asla kucağımda uyutmadim tam gözleri bayilacakken geri yatırdım yine ağladı yine aldım yılmadan 😍 sonunda yatır kaldır olayı bitti artık. Müzikten çok destek alıyorum yağmur ve dalga sesi çok etkili oldu bizde. Kendi kendine uyuması için de acele etmiyorum artık o da olur zamanla bu bile yetiyor bana şu an 😍