Seherronya Kızlar vajinal varisim var. Bazen vajinamda batma , ağrı oluyor acaba sebebi varis olabilir mi ?
prensannesi5 Seherronya aynısı bende de var hamilelikte çıkmıştı ama geçmedi benim ki bayağı belli ve ağrı yapıyor sürekli olmasada arada bi ağrı yapıyor
Seherronya Sevimliannee doktorla varis hakkında görüştüm ama ağrı yapar vs demedi . Ama şimdi farkediyorum ki gün içinde ara ara baya ağrılarım oluyor
Sevimliannee Seherronya anladım canım bi bilgim yok benimde hamileliklerim hep bu sorunlarla gecti ama sonra kalmadı bişey. Bilgisi olan vardır mutlaka. Gecmiş olsun.
5858g Seherronya ağrı yapar canım baskı yapar dikkat et ben doktoruma söylemiştim böyle böyle diye bı sorun olmaz sana ağrısının dışında bide doğumda kesiyi ordan yapmayız diğer taraftan yaparız demişti
Elifhifa Sevimliannee merhaba doğumdan sonra kendi kendine mi geçti? Hamileliklerinizde uyguladığınız bi yöntem oldumu varis çorabı egzersiz veya doğal kürler gibi
prensannesi5 Seherronya benim doktorum Doğumdan sonra geçer demişti ama geçmedi tekrarda gitmedim doktora..hamileliğimin ortasında çıkmıştı doğumuma kadar bayağı büyümüştü ama sıkıntısız normal Doğum yaptım ben çok şükür sıkıntı olacağını sanmıyorum
Merve6475 Seherronya hemşireyim canım varisi olan bi hastamız vardı ama o kadar çoktu ki vAris’i doktor sezaryanla aldı bebeği engel normal doguma diye
Ayseyldz prensannesi5 merhaba bende de vajinal varis var sizin varisiniz nasıldi? Dudakların iç kısmında nohut taneleri gibi şişlik ve vajina girişinde mor mor damarlar var bende. Doğum konusunda çok endiseliyim
aminegunes24 Seherronya ben yaşadım canım 3 aylık oğlum var her sabah ağrı olurdu çok ayakta durdumda olurdu
Altntaskadrye Seherronya ben doğumda öğrendim varis olduğunu doktor varis var bakalım nasıl olacak filan dedi o an acıyla anlamadım bile normal doğum yaptım sorun olmadı canm
_Serenity16 Altntaskadrye bende doğumda öğrendim böyle birseyden haberim yoktu. Çok varisin vae çok ilginç dedi ilginç olan neydi anlaamdım hala neden öyle dedi😅