1ipekgibi- Sağlık ocağının verdiği kan damlasını kullanıyorum 4 gündür bu güne kadar kızımda hiç kabızlık sorunu çekmedim.Acaba kan damlasıyla ilgili olabilir mi?Birde önereceğiniz güzel bi damla var mı?
Ssultannn 1ipekgibi- sidefer öneririm canım sağlık ocağının verdiklerini tavsiye etmemişti doktorumuz
Biranne91 1ipekgibi- evet yapar demişti hemşire verirken. Eğer kabız olursa bir çay kaşığı zeytinyağı verirsin dedi
SareBkmz 1ipekgibi- bizim doktorumuz 6.aydan itibaren önerdi yeni yazdı bestiron yazdı amam venaturanin alıcaz yazdım kendisine. D vitaminide ocean kullanıyordum bitmek üzre onuda venatura alicam. Kendimizede d vitamini venatura kullanıyorum
Esilaprenses Evet yapıyor benim kızımda sağlık ocağının verdiği kan ilacından dolayı kabız oldu doktora yazdrdm .
Cizi-kraker Evet yapıyor kakada renk değişikliği ve koyulaşma oldu ve rahat yapardı bu zamana kadar kan ilacından sonra resmen ıkınıyor zorlanıyor
Dlrdvcdmr 1ipekgibi- 1 hafta önce bende başlamıştım iki gün kullandım mahvoldu oğlum sakin mutlu hali gitti ıkınıyor kıpkırmızı oluyor tuvaletini yapamıyor ağlıyor uykusundan uyanıyordu huzursuzdu bıraktım üzerinden birkaç gün geçti anca toparladı çocuğum🙏. Bize hiç iyi gelmedi. Şimdi sidefer aldım onu kullanacağım.
Kuzumveben 1ipekgibi- evet kan damlasi yapar kabizlik sidefer onermisti benim bebegimde kabizlik sorunu vardi sidefer alabilirsin
Geceuykusu 1ipekgibi- ne kdrlık bebeğiniz acaba. Biz 4ayı geçtik ama sağlık ocağı hiç bahsetmedi kontrolde kan damlası kullanılacak vs diye