lilosbebek Keçi sütünden yoğurt mayalicamda bi defa yaptım tutmadı probiyotik mayayla tarif bilen var mı acaba
EsraBozkurt lilosbebek ay bende dün gece yaptım sabah açtım baktım hala süt 😂 e bebek evde maya ile yapmıştım Bugün tekrar mayaladım bakalım sonuç ne çıkıcak
Mom9 EsraBozkurt evet bendd tutturamadım bildiğin süttü. Youtubeda tariflere baktım herkes farklı yapmış. Tutmaz yazık diye inek sütünden yaptım sonra hep😅
MltmSrp Tadı ve kokusu yoğurt gibiyse korkmanıza gerek yok. Evde yapılan keçi yoğurtları ayran gibi oluyor çünkü mayası, sıcaklığı her şeyi aynı olduğu halde sütün yapısından ötürü cıvık oluyor güzel anneler 🥰 Önemli olan sulanmaması 🙏🏻