rky kızlar merhaba yardımcı olursanız cok sevinirim kızım 3 ay 6 günlük yattığı yerden sürekli kafasını kaldırıyor mekik çeker gibi bu normalmi ya beni korkutmaya başladı aynı şeyi yaşayanlat var mı
damlahira rky niye korkmaya başladınız ki bu normal birşey gelişimi iyi olduğu için yapıyor endişe etmenize gerek yok ☺️
Deletedmom10 rky Bebeğiniz oturmak istiyor. Bu çok normal. Hafif hafif oturtturabilirsiniz. Doltora da danışın isterseniz. Ben 3.5 aylıkken başladım oturtturmaya doktor izinli ☺️
busrasahinn rky ben artık yastığa yatırmaya korkar oldum düz de yatsa kendini kaldırıyo 1 aydan fazla oldu 4 ay 4 günlük şuan
rky bilmiyorum ki ilk başta kakasını yapmaya çalısıyor ıkınıyor gibi geldi 😃 baktım sürekli yapıyor ondan olmadıgını anladım ama herkez kalkmaya çalışması için erken daha diyince korktum
elifefe Bizimki de aynı oturmak istiyor bizde oturmasın diye kucakta dik tutuyoruz bazen baş edemediğimizde de azıcık azıcık oturtuyoruz napalım🤷🏻♀️
ozgecicekoglu Benim oğlumda 3,5 aylık bir aydır sürekli kalkmaya çalışıyor heran kalkıp gidicekmiş gibi baklava yaptı çocuğum 😂😂🙈
Deletedmom10 rky Aynen canım sor doktoruna kendini kaldırabiliyorsa oturtabilirsin demişti bana ☺️ 3.5 aylıktan beri otutturuyorum.
rky her yerde yazan ufak ufak dönmeye başlaması lazım diyorlar benimki kaldırmaya çalışıyor kendini ama dönme konusunda tık yok 😀 sizde durum nasıl dönüyorlar mı
Ayb rky normal bebeğiniz oturmaya hazır demektir kucağınıza alıp sırtını destekleyerek dik olarak oturtabilirsiniz. Ben artık hazırım çevreyi keşfetmek istiyorum diyor.